Mijn Australiëreis

De voorbereidingen in volle gang!!!

Jaja de voorbereidingen zijn al in volle gang. Maar voor ik op Schiphol sta moet er nog veel gebeuren. Gelukkig zijn de grootste dingen al geregeld. Sommigen zullen misschien afvragen, wat moet er wel niet allemaal geregeld worden voor zo'n reis. Nou... genoeg, om te beginnen moest er een formulier van 14 pagina's in het Engels invullen, daarna het regelen van mijn paspoort en creditcard en het aanvragen van een Work and Holiday Visum. Toen was het afwachten of ik werd toegelaten. Dat ging veel sneller dan verwacht gelukkig. Dan komen de andere dingen aan het bod zoals het boeken van tickets, formulieren voor inentingen, het compleet maken van mijn reisbenodigdheden zoals de backpack en de daar bij nodige accessoires, een internationaal rijbewijs, en ga zo maar door. Maar gelukkig heb ik nog zo'n drie maanden om alles klaar te maken. Tot slot vind ik het echt geweldig dat ik al meer dan 25 mensen heb die mijn blog tijdens de reis willen volgen BEDANKT!

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active