Mijn Australiëreis

Reis en verblijf in Noosa

Een kleine impressie van mijn reis naar Australië(Amsterdam-Dubai-Brisbane) en mijn van mijn verblijf de komende dagen in Noosa. Over de reis gesproken,ddie was behoorlijk zwaar moet ik toegeven, vooral de 2e vlucht a 13 uur was echt wel havey. Maar goed vanmiddag nadat we 2.5 uur op onze kamer hebben gewacht, hebben we even een power-nap gedaan. Met ons bedoel ik twee meiden die het zelfde programma als mij doe. De ene komt uit Limburg de andere uit Duitsland. En die ontmoete ik pas bij de bus bij het vliegveld die ons naar Noosa bracht. Het hostel waar we tot t weekend blijven ligt bijna aan het strand. Dus dat is een beetje de eerste ervaring zo in het verre Australie ;) Ivm het slechte bereik zijn het maar weinig foto's

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active