Mijn Australiëreis

Trainingsweek op de Farm

Hier een kleine impressie van de traningsfarm. Waar ik een 5 daagse traning krijg om bekend te worden met veel verschillende factoren zoals de paarden, trekker, CROSSMOTER (Ronald begrijpt vast waarom het met hoofdletters is). Het weer is super hier, 'snacht wel koud maar overdag ist heerlijk warm, rond de 25 a 30 graden denk ik. Voor de rest hebben we veel engelse termen en woorden te leren, eant ja in het nederlands weet je ze maar dan ist hier wel in het engels nodig natuurlijk. Deze week heb ik een paar keer moeten bellen naar werkgevers die geïnteresseerd waren in mij. Uiteindelijk had ik de keus uit een baan op een renstal om daar veel te groomen en de stallen nethes te houden, met accommodatie inbegrepen en wel zelf koken, zonder internet en wel met mobielnetwerk bereik, 6 dagen werken 1 dag in het weekend vrij en 1 dag alleen voeren. En een farm met 1200 koeien, honden en paarden eten en accommodatie inbegrepen en mobielnetwerk en internet, 5 dagen werken van 7 tot 5 zijn de richtlijnen natuurlijk. 2 dagen in het weekend vrij op het verzorgen van de beestjes na natuurlijk. Dus ik heb voor de laatste gekozen omdat ik die leuker vond. Het is voor minimaal 3 maandan, en ik hoop er vrijdag of zaterdag heen te gaan. Het is maar 4,5 uurtjes rijden. Een mooi verhaal over deze week komt nog, En meer foto's ook.

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active