Mijn Australiëreis

Welkom op mijn Reislog!

Beste lezer(ers),

Op deze blog kunnen jullie mijn Australiëreis volgen. zo blijven jullie op de hoogte van mijn avonturen en ervaringen tijdens deze reis.
Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest!

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,
Leonard

Reacties

Reacties

fam. Hoogesteger

we hopen je avonturen in Australië te gaan volgen Leonard, succes met de voorbereiding van je reis!

Sandra

Ha neef, ik hoop je avonturen en belevenissen te volgen via je blog. Ik ben erg benieuwd! Doe voorzichtig aan! Ik zie je verhalen en foto's tegemoet :)

je pa

we zijn blij dat het goed is gegaan en nu geniet er van
we horen weer snel van je gr van het thuis front

Uncle John

Tof om te zien dat het je goed gaat. Voel je je al een beetje thuis? Kun je mooi een beetje oefenen op je engels. Have a nice time during your stay overthere and we will follow your trip.

Nice regards

J & K

Jacqueline

Whooohaa!!! Wij willen foto's zien dat je dat vee aan het drijven bent, man! Zo verschrikkelijk stoer, ben heel trots op je! Goed verhaal, dat van die kalfjes bij hun kladden pakken, goed gedaan! Go Leo, go!!Weet je trouwens al dat er wat vrienden van je zijn geslaagd?? Rhodé, Christianne, en vast nog meer..Jammer dat je internet zo moeilijk is daar, en een internetcafé zal wel veeeeeel te ver zijn, zo te horen..
Have fun Aussie!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active