Mijn Australiëreis

Een vraag... voor jullie!

Ha familie en vrienden, voor mijn volgende blog wil ik graag een Q&A artikel schrijven. Nu wil ik vragen of jullie de Questions voor mij hebben, zoals over Australië, de reis of het werk enz. Dan probeer ik de Answers te geven! Dus vraag maar los!
Je mag ze zowel in de reactie als email zetten (leonard_janssen@hotmail.com)!

Hi famili and friends, i like to write a Q&A article for my next blog. I like to ask you, if you have some questions for me, like about Australia, traveling or the jobs ect. than i try to answer them! so go ahead! You can put them in a response or send me a email (leonard_janssen@hotmail.com)!

Thanks mates ;)

Reacties

Reacties

Marleen Freijser

Vraag. Zou jij voor altijd in Australië kunnen, willen wonen?

l,v,d,griek

ja dat zou ik ook willen vragen ,om Nederland te verlaten voor een ander land

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active