Mijn Australiëreis

Storing in de blog

Beste lezers,

Een aantal van jullie hebben de afgelopen maanden geen emails van mijn blog binnen gekregen. Waarschijnlijk is dit gekomen omdat de beheerderspagina is vernieuwd, of is dit een van de kinderziektes in de blog. mijn excuses hier voor. Hopelijk krijgen jullie allemaal weer trouw een mailtje, gezien ik alle email adressen er stuk voor stuk weer heb in gezet.

Ik zou zeggen kijk vooral dan nog even bij de vorige verhalen en bij de foto's van mijn reis in januari.

Voor de gene die mijn laatste blogje niet gelezen hebben, hier nogmaals mijn verzoekje ;) In mijn volgende blog wil ik graag een Q&A artikel schrijven. Nu wil ik vragen of jullie de Questions voor mij hebben, zoals over Australië, de reis of het werk enz. Dan probeer ik de Answers te geven!

Groetjes Leo

Reacties

Reacties

Marleen Freijser

Hhhooooiiiii. Ik kan je nog steeds volgen. Hihi

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active